My Writings. My Thoughts.

SemAkin Hari SemAKin Mengong....

On » Sunday, June 07, 2009 //
hahah.. semakin hari kepala makin serabut.. ntahlar biar org nk cakap ape pon.. tp, yang penting
aku wat x tau jer.. aku percaya hukum karma ataupun hukum tuhan kepada manusia.. setiap yg baik dibalas baik.. yg buruk dibalas buruk.. ape pon hari2 mendatang x pernah melupakan setiap insan dengan cabaran dan liku2 hidup..
reunion 1 dah ditutup. aku x berape rase bangga sebab majlis yang agak mengecewakan bg aku.. bagi aku kepuasan orang lain mesti diutamakan.. biarlah hukum karma menentukan.. biarlah mereka dgn apa yang mereka ada, aku sedikit pon x kisah.. ucapan terima kasih jauh sekali.. sebak dihati jauh sekali.. cuma kekesalan pada setiap manusia yang datang.. tetapi penggantinya kepada VIP yang hadir.. ucapan terima kasih sebagai pengalas kekesalan..
mungkin selepas ni, tiada lagi reunion 2 dibawah kendalianku.. aku tarik diri sebab biarlah orang lain rasa bebanannya..
akhir sekali, biarlah ape yang mereka baca di blog ni sebagai panduan.. sebagai penyebab musabab mereka mempertikaikan penulisan aku... :p

No Response to "SemAkin Hari SemAKin Mengong...."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website