My Writings. My Thoughts.

A.K.T.I.V.I.T.I M.A.L.A.M.

On » Tuesday, June 09, 2009 //
malam... lepas solat isyak.. trus naik motor dgn rod pancing & toolbox..
huish.. umpan anak udang segar ataupun udang ecconsave..
lokasi antaranya atas jambatan muar ataupon tanjung emas..
hurm.. sambil tunggu ikan mesti lah berborak2 panjang pasal trip ke kalong ikan..
waaa... pasni mesti best sebab ikan gred A akan naik.. hahaha
tp, yang bestnyer mesti lah dpt ikan.. kepuasan x sama mcm beli ikan kat pasar..
walaupun orang anggap memancing ni buangkan masa.. tp, aku rase memenuhi masa lapang
time cuti semester.. apepon, itu pendapat masing2.. rezeki ade di mana2.. hobi tetap hobi..
lagipon memancing dapat releasekan tension n pressure aku.. makin ramai kaki pancing, makin suke aku nk mancing.. makin seronok.. so, kita enjoy..
minggu nie x banyak ikan yang aku dapat.. padahal aku geram kat member aku sebab lebih kurang 20-30 ekor ikan gelama dia naikkan.. aku dapat 2 ekor seh.. aku rase dia pakai hantu raye kot.. mungkin rezeki dia kot.. berbulu aku tgk dia naikkan ikan.. cis.. untung besar dia mlm tu..
at least aku harap dia leh bg aku 5-6 ekor ikan.. tp, hampeh.. kedekot... geram siot.. 2 ekor pon jadiklah.. mungkin jantan-betina.. mane tau mungkin aku boleh bela..
esok, lusa sape tau kan.. rezeki kita pula.. hurm.. terima lah hakikat sbb aku ni x reti memancing ikan.. hahahaha.. :p

No Response to "A.K.T.I.V.I.T.I M.A.L.A.M."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website