My Writings. My Thoughts.

Musim2

On » Saturday, May 30, 2009 //

durian... oh durian...
musim durian, wow, bestnyer beb..
tiap2 kali buah durian jatuh, akulah yang tukang kutip & makan.. kalau durian tu isinye sedap, tiap2 kali aku yang kutip.. huhuh..
rasenyer ada 1 tahun x makan durian, itupon time musim lepas. aku x sempat nak menjamah durian.. cian...
musim ni, durian x banyak. so aku lar yang rajin mencari buah tu.
teringat pulak dulu2 aku cari buah durian, pastu jual. padahal duit durian yang aku jual tu aku kene bg ayah aku. aku pg songlapkan.. wat beli barang mainan. jahat jugak aku.. nasib baik time raye tu aku dah mintak maaf.
;) smile always.. hehehe..


No Response to "Musim2"

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website