My Writings. My Thoughts.

THE SADNESS will never end

On » Wednesday, February 23, 2011 //

Alhamdulillah.. selesama yang melanda sejak 2-4 hari nie dah semakin berkurangan.. Dapat lar aku buat kerja dengan senang lenang.. asyik sedut hingus jer tiap kali bernafas.. hehehe..

Minggu ini agak BUsy sebab tempahan Majlis pertunangan dan juga majlis sanding.. time table agak terganggu sedikit apabila customer ubah masa.. Mujur ada backup photographer yang boleh tolong.. minggu ini sepatutnya pergi lawatan Building ke K.L.. disebabkan bus UTHM digunakan untuk aktiviti kecemasan untuk mangangkut pelajar ke kawasan-kawasan Banjir bagi tujuan pembersihan.. huh, tergendala lar pasni jadual weekend aku.. tapi weekend nie mesti nak carik duit skit untuk cover 2-3 minggu duit sara hidup..

Pemilihan MPP uthm telah berakhir, akhirnya keputusan diumunkan.. pro-mahasiswa tewas beberapa kerusi sahaja.. tak dapat lar uthm bersama-sama universiti lain yang didominasi oleh pro-m bergerak bersama.. Sewaktu pemilihanraya, aku memang terkena biasnya apabila mendapat sms provokasi dari seseorang yang x dikenali.. rupa2nya terdapat ramai student yang terima juga.. Hairannya, baru aku tahu beginilah cara mereka di universiti.. inilah kali terakhir aku mengundi kerana tahun hadapan aku sudah grad.. hahaha...

Sekarang Kul 2 pagi, takala member serumah sibuk study, aku hanya sempat menyiapkan tugasan dan juga report PSM.. mungkin esok aku akan mula study, tapi, mungkinkah aku akan bangun awal... tolong ingatkan aku untuk study yek..

Time membelek2 FB nie, dapat jugak akhirnya aku melihat gambar majlis pertunangan si-dia. berasa gembira dihati, malahan terasa seperti pemerhati.. hahaha.. xdapat nak berkata-kata..

Jiwa terasa untuk kembali ke masa silam, seperti di zaman sekolah.
Baru terasa hati tenang..

sewaktu bersama kumpulan shoutul shabab

No Response to "THE SADNESS will never end"

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website