My Writings. My Thoughts.

NAsihat daripada seorang AYAH.

On » Sunday, October 25, 2009 //
Hujung minggu lepas aku balik kampung setelah sekian lame x balik.. tetibe je lain macam..
banyak aktiviti kt rumah yang aku rase perlu buat termasuklah ikot parents aku pg jemputan perkahwinan. memang kerja aku makan je..
jemputan yang pertama merupakan pasangan kerabat diraja johor. cik tuanku aisyah kot. x beberape nk ingat. disebabkan pasangan mempelai ni lambat datang, so, parents aku pergi ke jemputan lain.. terlepas la peluang nk tgk diaorang bersanding.
jemputan kedua, merupakan pasangan orang kampung, memang meriah bila tgk ramai gadis2 disitu.. hahaha.. termasuk orang kampung berewang di sane..
dalam perjalanan ke majlis, ayah aku berpesan supaya belajar rajin2 utk dapatkan ijazah kelas pertama.. so, x payah la bayar PTPTN balik..borak2 pasal abangku yang belum kahwin2.. huh, lambat btol.. umur dh ler nk masuk 30'an.. dan lastly pasal kewangan.. hehehe.. memang happy gler lah.. ayah aku bg bonus seribu masuk dalam akaun aku.. maybe bonus tahun ni.. mak aku menjeling jer tgk duit tu.. hahaha.. dapatlah aku simpan utk membeli kamera DSLR yang baru




4 Response to "NAsihat daripada seorang AYAH."

Aqma eUcaLypTus GurL Says:

pe lagi belanja la aku... keh3...

nuo vic Says:

hahha.. aku nk beli DSLR.. huk3

n a r d indie winkie Says:

dslr yang baru??? peh..rupanya ko dah ada dslr. tak bagitahu pon. aku jeles ni. :-(

nuo vic Says:

haha.. mane der.. aku tgh nk membeli.. tgk roomate aku beli. jeles

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

There was an error in this gadget

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

CLICK FOR MORE INFO

MOOD

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket