My Writings. My Thoughts.

exhibition & competition 2009

On » Sunday, October 25, 2009 //

huh.. memang best time pameran CNI aritu.. bukan pameran sgt, tp bergambar je lebih2.. hahaha. perhiasan semua buat ala kadar.. disebabkan kesibukkan dengan test dan assignment yg berlambak2.. hahaha.. agak terkilan juga x dapat masuk pertandingan disebabkan lecturer 'reject' 5 proposal daripada kumpulan aku.. last2 terpakse buat 'portable rack'.. yang lagi mendukacitakan + geram, ada 3 proposal yang seakan-akan sama dengan aku punye proposal yg dapat masuk competition.. kepada lecturer En. zainalabidin, sila buat rujukan balik.. x puas hati betul..
tgk2 gaya org yang bertanding pada 2 hari tersebut agak ramai. 80 booth disediakan kot. merangkumi sesi pagi dan petang sebanyak 170 kumpulan.. pameran pagi tersebut adalah dari pelajar FKAAS dan FKMP. dan sebelah petang FKTM dan FKEE.. memang best + happening giler dapat memberi komen terhadap proposal2 diaorang. lagi2 terjumpe seseorang member yang agak pelik pada hari tersebut. memang dijangkakan pon.. hahaha.. biarkan lah dia..



tengok gaya kalau kumpulan yang seakan-akan sama dengan proposal aku tu menang, aku rase, en. zainalabidin mempunyai pandangan yang agak x bernas tentang2 hasil proposal2 student dia. walaupun mengajar CNI, dia x boleh memilih produk yang boleh dikomersialkan.. apetah lagi zaman yang canggih memerlukan kebolehan innovative yang tinggi.




huh, tentang banner aku, aku x memenangi pon pertandingan tersebut, tetibe jer keluar banner org lain kat website uthm.. hahahaa.. aku silap buat, patotnyer buat poster, aku buat banner, kan lain tu..ape2 pon tahniah kepada yang menang.. tahun depan aku nak design poster yang lagi menarik. best2. ade challenger daripada org lain..




No Response to "exhibition & competition 2009"

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website