My Writings. My Thoughts.

cerita xder tajuk...

On » Tuesday, July 14, 2009 //
huh.. first time dalam bulan julai aku mengupdate blog aku niy.. hahahaha.. setelah sekian lame aku cuti, skrang ni dah start new semester... kelas agak nice.. time tido memang ade.. itu yg penting.. nak dikatakan free always xboleh sebab pagi sampai ke malam ada kelas.. so, ape yg penting, kene lah ikot jadual..
cuti weekend lepas aku balik kg sebab akak aku dari langkawi balik gak.. seminggu kat rumah.. dapat lah aku jumpe anak buah.. anak buah ok.. bukan buah hati..
duit loan ptptn lambat masuk.. ni makan gaji buta ker pegawai ptptn.. x kerja ker.. harap jer kos pentadbiran 3 % setahun.. kerja macam siput.. lembab.. diharap pegawai ptptn dapat melihat teguran ni.. hahaha.. kite mesti berani bersuara.. kitalah mahasiswa.. puas menunggu nasi ayam macam menunggu jellyfish berenang..
malam nie makcik kedai makan dpn uthm wat lawak.. lawak yang aku rase xpatot dia buat.. hurm.. ade ker member order telur mata kerbau dia ckp telur tgh beli.. ayam habis.. nasib baik beras x habis.. klu x, bungkus lah kedai tu.. huk3.. diharap mkcik kedai tu dapat melihat teguran nie sebagai penguat semangat untuk mempertingkatkan lagi mutu kerja.. hahaha.. mengong mu nie nua..

No Response to "cerita xder tajuk..."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website