My Writings. My Thoughts.

setelah sekian lama....

On » Monday, April 18, 2011 //
Salam mawaddah..
akhirnya dapat jugak berbicara di dalam blog ini.. minggu yang sangat-sangat-sangat tersibuk.. dengan kerja sedikit demi sedikit datang.. alhamdulillah rezeki tetap masuk.. serta projek-projek semester akhir... tinggal lagi kurang 7 bulan lagi belajar di universiti. memang x sangka dapat menghabiskan belajar dengan umur 24 tahun.. separuh daripada usia dah tinggal.. gelak ketawa bersama-sama teman mungkin akan hilang selepas ini.. terus maju kehadapan dengan cerita yang baru.. tinggalkan kisah ketika belajar sementara, sentuh sikit pasal bab2 kahwin..
memang semenjak 2 mejak ini kerja luar bertambah.. perancangan yang rapi perlulah diatur.. mm.. mengeluh aku dibuatnya apabila hal bicara pembayaran duit album pengantin ada masalah.. ditambah pulak dengan orang-orang yang dekat buat hal.. duit daripada album digunakan.. kerja yang disuruh habis kemana perginya. sehingga menyusahkan aku rush balik ke bp-muar semata-mata menyelesaikan masalah yg kecil.. kerja2 universiti semua tergendala.. memang pasni segala urusan dengan kau tamat disini.. duduk sekampung, jangan nanti orang-orang kampung semua pulaukan kau disebabkan perangai kau mcm nie..
minggu yang sama juga berlangsung majlis pertunangan nadia.. member sekolah darjah khas dan juga sekolah menengah.. actually memang kenal dengan dia x rapat sebab masa tu x kenal( betul ke ayat aku nie. haha) ..

Anak dara yang mengapit nadia

berbalik kepada soal projek2 yang melanda pada minggu ini.. Alhamdulillah selesai sahaja pembentangan projek sarjana muda(PSM) 1 . pukul 5.00 pagi tidur tu biase.. bukan buat kerja.. layan intenet jer.. memang x cukup tidur menyiapkan teknikal report dan juga draf tesis.. ada saja yang x kena perlu diperbetulkan.. agak-agak apabila sampai psm 2, macam mana pula.



No Response to "setelah sekian lama...."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website