My Writings. My Thoughts.

Alhamdulillah untuk sekali lagi.. http://www.churpchurp.com/nuovic/share/digi-iphone4

On » Monday, March 21, 2011 //





Minggu yang agak busy dengan kerja-kerja luar.. sehingga kerja-kerja PSM terbengkalai di bilik. belum lagi xsignment subjek-subjek lain.. adushhhh, rase macam x cukup masa plak belajar kt universiti nie..

wedding kali ini bersama kakak farha yang agak sporting dan abang tajri yang agak kaku... memang berbelit tangan aku ajar posing.. dah lar main hentam jek 100% comfident.. macam terkena short term lost memory plak setiap kali berdepan dengan pengantin.. aiyakk... janji aku dapat menyegerakan photoshoot..

Minggu bersama-sama ayah pergi ke kampung untuk membaja anak pokok kelapa sawit.. memang memenatkan tetapi puas hati kerana dapat berbakti kepada tanah.. biarpon kulit hitam legam terkena matahari.. biar hati rase puas.. hahaha.. esok boleh pakai losyen fair & lovely macam fuad & afen pakai(housemate).. hahaha

Satu kejutan yang amat terharu apabila dapat berita yang sangat gembira. InsyaAllah kalau tiada aral melintang. perjalanan akan lancar.. ini yang membuatkan aku bersemangat untuk settlekan PSM degan cepat.. moga dapat aku tenangkan fikiran dan juga tingkatkan amal ibadat disana..

No Response to "Alhamdulillah untuk sekali lagi.. http://www.churpchurp.com/nuovic/share/digi-iphone4"

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website