My Writings. My Thoughts.

Bengang vs sakit hati

On » Thursday, February 11, 2010 //
Dah lame agaknya aku x menaip keyboard ini utk post yang terbaru .. setelah penat memerah otak menghadapi test yang datang macam surat layang, sekarang agak rileks ar sebab kerja x banyak..


Bengang aku disebabkan "cakap x serupa bikin' merujuk kepada abg shah, partner photoshoot kitaorg. dari dulu lagi memang x boleh handle. setelah malam tadi bergaduh, baru dia sedar akan kesilapan dia. padahal kesilapan yang senang dihandle. client aku yang lama menunggu custom album dia asyik bertanya. disebabkan aku busy dengan study, so 80% aku seranhkan kerja2 editing kepada abg shah.. aku tau memang dia xda kerja masa tu, so duit pon diertikan telah bayar kepada abg shah utk kerja2 editing.. tetiba dia ckp, dia akan edit skit, yang lain suruh aku edit.. huh, bengang jugak la aku dengar, dah janji aritu nk edit. dah lar aku tension sebab lens kamera ditukar2. rasenya projek aku next time akan cacat skit.. terpaksa aku carik peluang utk kumpul duit beli lens baru dengan bateri.. disebabkan pergaduhan malam tadi, aku ugut xkan join lagi disebabkan perangai dia. so, kalau aku x join, nard( member lagi sorang) jadi mangsa juga. sebab aku yg rekemenkan.. so, tinggal abg shah sorang2 kena handle projek.. so, puas hati aku.. kuasa veto aku dpt menyebabkan dia call aku balik then selesaikan masalah.. memang perangai aku yg agak teliti dalam membuat kerja.. so, weekend ni projek berjalan seperti biasa, so aku dpt rilekskan kepala kt rumah dan settle kan kerja di cyber cafe.. ;)

No Response to "Bengang vs sakit hati"

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website