My Writings. My Thoughts.

Paku Di Dinding Hatimu..

On » Wednesday, October 14, 2009 //

Sebuah kad raya yang telah dipos ke alamat rumahku.. tapi malang sekali, aku tiada di rumah.. lagi bertambah malang apabila sampul surat tu telah dibuka sebelum aku membukanya.. alamak, kantoi sangat.. nasib baik lah tiada apa yang meragukan di dalam nya.. hanya ucapan daripada insan yang pernah datang kerumah ku bertemu ibubapaku.
Diakhir bulan syawal ini, hanya kad ini yang aku letak di bilik. lepas ni aku gerenti buang.. hahaha.. macam selebet jer aku menulis blog ni.. Menggunakan bahasa Baku.. kah3.. ni pon praktis untuk menjawab soalan final exam..



Terima kasih kepada orang yang menghantar kad raya kepada aku.. ibubapaku yg tukang bace. so, harap2 lah tahun depan nanti, hantarkan menggunakan 2-4 lapisan sampul surat..

No Response to "Paku Di Dinding Hatimu.."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website