My Writings. My Thoughts.

MinGGu StuDy

On » Monday, October 26, 2009 //

aiyakk.. dah nak dekat final exam, so kene lah study awal2.. huk3.. biaselah kalau nk exam ni, aku selalu study last2 minit.. tp, disebabkan paper tgh beratur menunggu aku, so kene prepare awal2. fening..fening..
Tempat study paling best kat library dengan ditemani dengan kawan2 dan buku.. kepada dak2 kelas aku yg bace post aku ni, aku nk bgtau, aku study dgn kawan2 k.. bukan dengan aweks.. hahaha.. lagi2 si afend, dan fuad..

3 Response to "MinGGu StuDy"

Unknown Says:

asal nama aq naik lak nie... mmg ko g pncing aweks kan... aq tau la...hahahah

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website