My Writings. My Thoughts.

aPAbila Bulan Ramadhan penuh dengan Dugaan

On » Monday, August 24, 2009 //
huh.. hari ahad 2 ramadhan.
hari yg paling memenatkan kan aku dengan hari yang agak tension.. why?
actually petang ahad berjalan2 ke bazar ramadhan, huh.. x disangka2 ade plak mamat + family2 dia langgar bumper krete aku. huh, nak naik angin tol aku arini. trus2 aku keluar sound direct. ' awk reverse x tgk belakang ker'.. mamat tu jwb, ' mintak maaflah, sy x nampak krete awk'.. nanti awk hantar kat kedai krete kat bla..bla..bla..' .. huish.. tau plak aku jalan kt BP nie.. sengal tol mamat tu.. lastly dia bg no tepon suruh contact apabila nk claim or btulkan bumper.. bumper tu terkeluar n kene rivet..

balik2 dari bazar ramadhan, aku try call nk bgtau tempat untuk betulkan bumper krete tu.. hairan sungguh sebab 10 kali call x diangkat. msg x dibalas.. huh, jage ko DY4808.. aku ingat no plat krete ko.. aku langgar side mirror krete ko plak.. hampeh.. kalau aku tau, aku mintak trus RM150 untuk repair balik. memang malang masih berbau..

setibe di depan bilik kolej, tetibe cari kunci bilik xde.. huh, ni mesti tertinggal kat dlm bilik.. aku survey dari tingkap. hah, dah agak 100% da... dlm mase 20 minit aku cari jalan untuk mengambil kunci tu.. lastly dpt gak kunci.. dapatlar aku masuk bilik..

time berbuka puase memang x senang langsung.. tepakse aku keluarkan modal nk kene repair skit bumper tu..

dengan test & xsignment yang banyak, xdapt lar aku study dgn tenang.. disebabkan mamat sengal + ubi tu.. disebabkan bulan ramadhan, mungkin ALLAH nk menguji hamba-Nya dengan ujian2. salam...





2 Response to "aPAbila Bulan Ramadhan penuh dengan Dugaan"

admin Says:

sabar je la. t blaja dari pengalaman. ada org langgar je terus mintak duit/trus ajak dia pi repair. hehe

Unknown Says:

hurm.. itular.. sy pon silap disitu.. dah settlekan cara baik then lupe nk comfirmkan btol2 no tepon tu.. xpon pau dia duit..hahaha

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website