My Writings. My Thoughts.

Konvokesyen

On » Tuesday, May 05, 2009 //
5/mei/09 Konvo politeknik merlimau.. aku lah seorang diantara graduan yang akan berkonvo..
hari isnin pagi 4/mei aku awal2 dah bergerak dari kolej kediaman.. semua skali 4 org.. aku, bab, hasnul, napi..naik krete bab lar..
satu kereta penuh dgn barang2 konvo.. dari bp-merlimau dlm 2 jam lebih.. itupon klu bab x tekan lebih.. hahah



Sampai dekat2 poly, daftar kat jabatan untuk ambil jubah.. lepas tunggu member2 lain sampai, trus pg mkn kat kedai nasi ayam.. agak keboringan sebab aku xder mood..
petang masa raptai plak bertambah boring. dari masa taklimat dlm bilik kuliah sampai masuk dewan agak slow. pensyarah2 kat sini yang handle majlis pensyarah baru.. tgk muke x kenal langsung.. abis jer raptai pukul 6.30 kot, trus lepak kat kedai minum..
borak2 dgn dak2 nie.. pastu trus balik muar..

tetibe msg bunyi plak.. member ajak mkn kat sabok our muar..
'makan ikan bakar lar ey mlm nie'.. hahaha.. mentang2 lar dak2 nie dah kerje.. duit gaji ade xperlah.. duk2 mkn ramai2 tp, aku x join sgt sebab xder mood sgt.. hahaha.. lepas mkn duk lepak2 kat tanjung emas jap.. borak2 sampai kul 12..
esok jek sambung time konvo.. haha
pagi2 time kat umah.. dak2 nie bangun lambat.. cish.. kate nk gerak pukul 7.. last2 kul 7.30 gerak..
sampai jer kat poly dlm 40 minit. graduan dah beratur utk masuk dewan.. huh.. dah ler parking full, student yg bertugas jage parking pon x leh tolak ansur.. patotnyer kene bg parking yg berhampiran utk para graduan.. kene lar menapak jalan kaki sejauh 500 meter..
duk dalam dewan tu lame gler.. pose bergambar dgn member2 sebelah.. last2 time ucapan pengarah, tetibe blackout.. hahaha. cian btol pengarah tu.. muke berpeluh.. huh.. tunggu nk ambik diploma plak pasni..
lepas konvo n keluar dewan, masing2 tepon mak ayah. aku nk tepon gak ke.. cari dulu sampai dapat pastu kalau x dpt , baru aku tepon.
huh, last2 aku tepon gak.. padahal kat sebelah bahu aku jer.. hahaha..
ambik gambar dgn mak ayah.. pastu trus bali..
aku plak duk sibuk cari member2 ni.. hilang plak..
tetibe ade org tegur aku.. huh.. rupe2nyer abg sepupu belah ayah aku.. nasib baik aku cam muke.. dia duk jage generator power supply rupenyer.. patot lar blackout td.. hahaha.. borak2 dgn dia bru aku tau, dewan tu overload power.. patotlar tetibe lampu padam.





hurm.. mase pulang jubah ni terserempak dgn member2 lame.. lagi lar lame berborak.. hahah hurm.. hampeh.. cepat btol mase berjalan..
aku alik muar pon dah petang.. pasni nk balik BP.. luse ade paper final exam.. huhuhu...






1 Response to "Konvokesyen"

MPC.Net Says:

salam.. jemput ke forum pelajar & alumni Politeknik seluruh malaysia

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website