My Writings. My Thoughts.

Hahaha... aku menang akhirnya..

On » Sunday, May 03, 2009 //

HARI PERTAMA...

tak sangka pulak, aku ni saje2 jek nk join kursus adobe photoshop & website.. last2 minit plak tu masuk.. nak dijadikan cerita, aku dgn roomate aku fuad ni.. dgn selambanya mendaftar diri masuk kursus ..
pada hari kursus, boleh plak terlambat masuk ke kelas. bengang lah skit bila dgn selambanya ketuk pintu.. lewat 1 jam..
tok..! tok..! tok..!
ni kursus photoshop ke?,
ye, tp kursus ni dh start kul 9,
yelar, kami mana tahu kursus ni start bila?(kekekeke, aku saje bagi alasan)
xpe2, awk berdua boleh masuk.. tp, pasni sesi minum pagi. awk berdua pg minum dulu..
(apelagi, aku dgn fuad pg survey makanan yg disediakan.)
.........................................
aku masuk lah kelas tu bila abis mkn. perhh.. ramai siot yg masuk..
2 jam mendengar mamat kt depan tu mengajar..* sebenarnya dia bukan pensyarah.. hahaha
boring gler dlm kelas.. nasib baik ada internet.. ape lagi, aku jalan kan tugas..
p/s.. nuar.. fasi tu tgk ko lar..
huh, yeker.. agaknyer aku main meebo n fs kot nie.. aisehh.. jgn lar dia nampak..
hurm.. sampai petang, aku duk depan komputer makmal mendengar .. tension..
sampai kul 4.30ptg.. aku trus cabut balik bilik dgn si fuad.. perhh.. berat tol mamat ni sampai motor aku melayang langgar lubang..


HARI KEDUA..
kul 8.30 pagi...
daftar masuk ikut jadual.. hahah.. skema skit hari nie.. sebab kursus website mula awal. takot nanti x dpt tips2..
brother yg mengajar nie ikut suke hati dia plak .. aku terkial2 nk faham pe benda yg dia ajar.. main bantaiilar.. ade nota, ade komputer.. aku bantai jer..
mcm biase, waktu makan nk tibe.. aku keluar dulu dgn fuad,... tgk dak2 lain tgh khusyuk belajar website.. waa, ni mesti nk menang pertandingan tu..
makan tetap nk makan.. perut memang lapar..
kul 1 pon mknn lg.. waa.. berbaloi nampak arinie.. bayar rm5, tp, makan mcm makan kenduri.. siap bawak balik 7 bungkus nasi ayam.. huk3..
kul 5 .. last day untuk pendaftaran competition website.. hurm..
aku malas tol nak masuk. tp, si fuad yg bengong ni ajak masuk.. dah ler aku x paham sepatah haram pe dia ajar.. tp, aku tulis jer nama.. huhuhu..
balik kolej main hujan.. hujan,hujan lah..

sampai kolej. hurm.. aku semak2 skit pe nota ckp..
try tekan2 dlm website..
hahaha
malas lar nk buat.. 2 hari lagi ade ujian.. baik aku study..

HARI KETIGA..
aku try bukak balik.. tekan2 x dpt.. cis,, aku nk tekan jgak.. bagi keluar website. hurmm..
lebih 3 jam aku abiskan mase nk tgk website, lastly aku dapat idea..
arahan--> editpicture---> save..
arahan-->journal---> save
..larr senang nyer.. aku view website aku,, dh ade daa frontpage buletin aku.. hurm..


HARI KEEMPAT..
aku mahir gunakan arahan.. pasni nk susun arahan untuk lebih teratur,, waaa.. 3-4 jam aku study nota dia.. mcm cipan.. hurm.. start buat page background.. waa.. aku telah buat page yg lawa.. edit guna photoshop ski2.. tukar arahan... erm.. siap,..

HARI KELIMA..
ujian dah lar x baca buku.. tp, aku x kisah.. soalan spot ade beb.. hahaha.. hurm.. try bagi cantek skit website aku.. bagi menarik.. masukkan gambar2 TDI dgn gambar2 roomate aku.. hahaha.. bagi diaorg fofular skit.. siap 80 peratus..

HARI KEENAM& KETUJUH..
lagi 2 hari competition website.. hurm.. si fuad punye website mcm cipan.. kate nk masuk, tp hampehhh.. buat main2.. aku edit2 skit arahan.. susun balik website.. hurm.. dah jadik teror plak bab2 website,, pasni boleh wat website sendiri.. huhuh..




HARI PERTANDINGAN
hurm.. alamak.. arini bertembung dhn projek mekanik.. mcm mane nk present akunyer website..
dah ler markah projek ni tinggi.. hurm..
dak fasilitator tepon aku, dia mintak daftarkan diri untuk website, larr...
gampang btol. mcm mane ni.. nasib baik lar ahli kumpulan aku terdiri dari 4 org roomate aku.. lagi lar gampang.. hahaha.. abis projek mekanik.. aku trus naik motor pg dewan aktiviti TDi.. waa, x dapat nk present aku nyer website.. tp, org lain presentkan.. hahaha.. bagus jgak.. xyah aku buang masa..
x memasal abg juri panggil aku.. ish..
anuar.. kesini kejap..
(aku dgn xtaunyer datang ke sana)
hurm.. ye en.
saya dah tgk website awk.. kami dah bincang tadi..
awk dgn lagi 2 org pemenang kami masukkan dalam ajk unit multimedia dan sumber KKTDI..
perh.. aku dgn bangganyer wat2 tanye..
(ooo.. saya x sempat bk present website saya sbb ada projek mekanik).. hahaha.. xmemasal aku ckp benda ni..
xpe2.. awk memang pandai edit2 gambar dlm website..
hurmm. lama juga aku dgr taklimat tu.. dak2 lain tgk semacam.. hurmmmmm.. aku ker yg menang.. hahaha
xpe2. time umumkan pemenang, aku duk tepi sekali.. hahaha.. aku suruh fuad ambikan gambar..hurm. pemenang pertama.. anuar padeli.. waa.. aku lar tu.. kekeke..
balik bilik bawa hadiah yg besar n berat.. ni diorg letak batu bata ker dlm hadiah nie....hahaaha
seminggu lamanya roomate2 aku makan makanan ringan.. hahaha.

No Response to "Hahaha... aku menang akhirnya.."

My videos. Featured videos.

Networkedblogs

MY style 2010

MY style 2010

My photos. Now you know me.

Time

Browse Flickr

My lifestream. Stay updated with me.

my twEETer

My favblog. Feeds from them.

    I am the

    Photobucket
    UTHM Official Website